0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

اسپیکر PSB 4950

 

  • تعداد درایو:1 عدد
  • توان درایو ها:30 وات
  • اتصال بی سیم:بلوتوث نسخه 5.0
  • اتصال با سیم:شیار کارت حافظه، AUX و USB
مدلهای دیگر کالا:
معرفی محصول

این محصول همانند تمامی اسپیکر های بلوتوثی دارای مشخصات فنی و قابلیت های متنوعی می باشد که برای آشنایی کاربران به بررسی آن ها می پردازیم. از جمله المان های استفاده شده در این محصول می توان به قرار گیری کلید های کنترلی در قسمت بالایی، نوار های فلزی در اطراف بدنه، روکش فلزی محافظ درایو و قرار گیری پورت ها زیر درپوش فلزی اشاره کرد.

اتصالات همه جانبه

اسپیکر بلوتوث مدل ProOne PSB4950 از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به صورت بدون سیم به دستگاه های هوشمند متصل می شود که سازگاری بالایی با دستگاه های هوشمند دارا می باشد. اتصال با سیم این محصول هم از طریق شیار کارت حافظه، پورت 3.5 میلی متری هدفون و شیار کارت حافظه Micro-SD انجام می شود که امکان اتصال این محصول را به کارت حافظه، دستگاه های هوشمند و فلش مموری را به صورت با سیم انجام می شود.

توان خروجی 30 وات

درایو اسپیکر بلوتوث  مدل ProOne PSB4950 قابلیت ارائه توان حداکثر 30 وات را دارا می باشد و بلندی صدای آن به سطح قابل قبولی می رسد. این درایو ها قابلیت پخش فرکانس های موسیقی در بازه 50 هرتز الی 20000 کیلوهرتز را دارا می باشند و تخریب فرکانس ها هنگام پخش موسیقی توسط مقدار بسیار کمی می باشد. کیفیت صدا هم با توجه به میزان بلندی صدای مورد استفاده کاربران متغیر بوده و در صورت افزایش بلندی صدا، کیفیت کاهش می یابد.

شارژدهی مناسب

تامین منابع انرژی اسپیکر بلوتوث مدل ProOne PSB4950 هم توسط باتری 4400 میلی آمپری انجام می شود که قابلیت ارائه شارژدهی مناسبی نسبت به میزان بلندی صدای مورد استفاده کاربران ارائه می کند. این باتری حجیم از طریق پورت Micro-USB شارژ می شود که قابلیت اتصال به شارژر های استاندارد را دارا می باشد

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • مشخصات اصلی
    وزن
    200 گرم
    جنس
    ABS
    باتری
    ظرفیت باتری
    5000 - 4500 میلی آمپر
    ظرفیت باتری
    4400 میلی آمپر
    مشخصات فنی
    نوع اتصال
    بی سیم
    نسخه‌ی بلوتوث
    5.0
    مشخصات اسپیکر
    مدت زمان پخش
    4 ساعت
    مشخصات دیگر
    اقلام همراه
    کابل aux, کابل Micro-USB
    رنگ
    رنگ
    مشکی
    گارانتی
    گارانتی
    گارانتی 12 ماهه شرکتی
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه