0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

کابل شارژ Dekkin DK -A64

رابط: میکرو یا تایپ سی

طول کابل: 100 سانتی متر

شدت جریان: 3.0 آمپر

کابل: رنگین کمانی

پشتیبانی از شارژ سریع (Fast Charge)

مدلهای دیگر کالا:
۰ تومان
۱۰۰,۰۰۰ تومان
معرفی محصول

کابل دکین مدل DEKKIN A64 ، مدل رنگین کمان با بهره مندی از توانایی انتقال جریان ۳.۰A (آمپر)، یکی از بهترین کابل‌ها برای شارژ کردن موبایل‌های امروزی می‌باشد.

استفاده از یک محافظ سیم در انتهای هر دو سر این کابل شارژ سبب شده تا کابل شارژ دکین، برخلاف سایر برندها دچار قطعی نشده و با مرور زمان کیفیت خود را از دست ندهد.

پوسته کنفی به کار رفته در این سیم شارژر موجب می‌شود تا به راحتی گره نخورد و بر اثر کشیدگی و یا فشار زیاد دچار قطعی و اختلال نشود. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، رنگ بندی بسیار جذاب این کابل شارژ می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی با سلایق خاص باشد.

در نهایت بهتر است بدانید که با استفاده از کابل دکین قادر خواهید بود تا در لحظه علاوه بر شارژ کردن تلفن همراهتان، اطلاعات موجود در موبایل خود را به سایر دستگاه‌ها همچون سیستم‌های رومیزی نیز انتقال دهید.

کاربران دستگاه‌های بالارده امروزی معمولاً امروزه باید برای شارژ گوشی و انتقال اطلاعات از کابل میکرو استفاده کنند.  جنس بدنه‌ی این کابل ، مقاوم است و از کنف عالی  ساخته شده است. این کابل‌ روکشی ضخیم، چند لایه و مقاوم دارد که از آن‌ تا حدودی در برابر ضربه و فشار محافظت می‌کند.

این محصول شرکت دکین در برابر گره خوردن و درهم‌پیچیدن تا حد مطلوبی مقاومت می‌کند و به همین دلیل ارزش خرید بالایی دارد. برای استفاده از این کابل شارژ کافی است درگاه USB آن را به شارژر دیواری یا دستگاه دارای چنین پورتی متصل کنید و کانکتور میکرو را به محصولات دارای این پورت متصل کنید.

این محصول قابلیت پشتیبانی از شدت‌جریان بالا را دارد و به همین دلیل می‌تواند دستگاه را با سرعت بالا شارژ کند.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه